لوازم یدکی تویوتا پرادو

لوازم یدکی تویوتا پرادو

  • 57

لوازم یدکی تویوتا پرادو همانند هر وسیله دیگری ممکن است به دلایل مختلفی اعم از خرابی،  تصادف، ضربه و مشکلات فنی دچار آسیب و خرابی گردد و قطعات آن نیاز به تعویض داشته باشند.  می دانیم که لوازم یدکی به قطعات و لوازمی می گویند که در زمان خرابی قطعات اصلی خودرو پرادو جایگزین آن‌ ها می‌ شوند تا خودرو بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

لوازم یدکی پرادو باید متناسب با مدل خودروتان باشد، همچنین تولید شده توسط کارخانه تویوتا و یا زیر مجموعه‌ های آن باشند؛ چرا که با توجه به اهمیت لوازم یدکی، بسیاری از مجموعه‌ ها، لوازم یدکی جعلی و تقلبی تولید می‌ نمایند که معمولا استفاده از این لوازم‌ یدکی‌ ها نه‌ تنها باعث بهبود عملکرد خودرو نخواهد شد بلکه در کارکرد دیگر قطعات نیز تأثیر مخربی خواهد گذاشت و در نتیجه متحمل هزینه های بالایی خواهید شد.

لوازم یدکی باید توسط تعمیرکار حرفه ای تعویض گردد. چرا که حتی اگر قطعه سالم و اصلی باشد، اما با نصب اشتباه، باعث خرابی قطعه و قطعات دیگر تویوتا پرادو خواهید شد.

اگر شما صاحب یک خودروی پرادو هستید و قصد خرید لوازم جانبی یا قطعات یدکی مربوط به آن را دارید، می‌توانید از راه‌های زیر برای خرید آنها استفاده کنید:

  1. نمایندگی تویوتا: بهترین راه برای تهیه قطعات اصلی و اورجینال پرادو، مراجعه به نمایندگی‌های تویوتا است. این نمایندگی‌ها دارای دسترسی مستقیم به قطعات اصلی و مورد تأیید تویوتا هستند.
  2. فروشگاه‌های خودرو: برخی از فروشگاه‌های خودرو نیز قطعات یدکی و لوازم جانبی برای خودروهای پرادو را در اختیار دارند. شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه‌ها، لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید.
  3. فروشگاه‌های آنلاین: در دنیای امروز، فروشگاه‌های آنلاین نقش مهمی در تأمین قطعات خودروها دارند. شما می‌توانید از طریق وبسایت‌ها یا برنامه‌های موبایلی که قطعات خودرو عرضه می‌کنند، لوازم جانبی و قطعات یدکی پرادو را سفارش دهید.
  4. بازار ثانویه: در برخی از بازارهای ثانویه، ممکن است لوازم جانبی و قطعات یدکی مورد نیاز شما برای پرادو عرضه شود. البته، باید دقت کنید که در اینجا ممکن است به قطعات جدید و همچنین قطعات استفاده‌شده دست پیدا کنید.

در هر صورت، قبل از خرید هر قطعه، حتماً باید مطمئن شوید که قطعه اصلی و مناسب مدل خودروی پرادو است. برای خرید لوازم یدکی تویوتا می توانید به فروشگاه تویوتا یدکی مراجعه کنید.

لوازم یدکی پرادو  مناسب برای مدل های :

مهم نیست که خودرو تویوتا پرادو شما در چه سالی تولید شده باشد. فروشگاه تویوتا یدکی، قطعات اورجینال خودرو تویوتا پرادو را برای تمام مدل های تولید شده در سال های 2005، 2006، 2007، 2008، 2009، 2010، 2011، 2012 و 2013 را برای ارائه به شما عزیزان فراهم نموده است.

لوازم یدکی تویوتا پرادو شامل:

قطعات مصرفی ( لنت . شمع . فیلتر و …)

قطعات بدنه ( سپر . شلگیر . چراغ و …)

قطعات موتوری ( رادیاتور . سیلندر . پیستون و …)

قطعات جلوبندی ( طبق . سیبک . موجگیر و …)

قطعات گیربکس ( پلوس . صفحه . دنده و …)

قطعات برقی ( لامپ .  کوئل . وایر و …)

پرادو

معرفی پرادو

شاسی بلند سایز متوسطی وجود دارد که از آفرودرهای مشهور چینی است و تاکنون چند نسل از آن به بازار جهانی عرضه شده است. اما تنها دو نسل از این خودروی جذاب، به نام پرادو، وارد بازار ایران شده‌اند و با وجود قیمت بالا، فروش قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.

نسل چهارم پرادو در سال 2010 و در دو مدل 2 درب و 4 درب به بازار ایران وارد شد. در این مقاله، درباره پرادو 4 درب صحبت می‌کنیم. تویوتا، مدل 4 درب پرادو را با کد VXL معرفی کرده است و این خودرو توانایی آفرود و آنرودی را داراست. خصوصیات مثل تنوع آپشن، کیفیت ساخت بالا، توانایی آفرود، دید وسیع از آینه‌های جانبی، خطوط و حجم روی گلگیر و کاپوت، ارتفاع کمتر، سواری اسپرت‌تر نسبت به نسل قبل، ارزش خرید، پایداری بالا، بهبود هندلینگ، سیستم تعلیق مناسب و فضای جادار در کابین از جمله نقاط قوت این خودرو ژاپنی است که می‌توانند نقاط ضعفی مانند مصرف سوخت بالا، فرمان پذیری نامناسب و عملکرد فنی ضعیف در مدل 4 سیلندر را پوشش دهد.

پرادو به دو نسخه، 4 سیلندر و 6 سیلندر، عرضه شده است. نسخه 4 سیلندری بسیار محدودیت در عرضه دارد و نسخه 6 سیلندری به بازار داخلی وارد شده است. موتور 4 سیلندری پرادو قادر به تولید حداکثر 161 اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور 250 نیوتن متر است که با استفاده از گیربکس 5 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود.

خرید آنلاین و اینترنتی لوازم جانبی پرادو

ما در این بخش تلاش کرده‌ایم تمام قطعات پرادو را در همه دسته‌بندی‌ها شامل قطعات موتوری، قطعات بدنه، قطعات گیربکسی، قطعات جلوبندی و تعلیق، قطعات سیستم ترمز و لوازم مصرفی با قیمت مناسب به فروش برسانیم. در حال حاضر خرید آنلاین و اینترنتی بهترین راه برای تهیه قطعات یدکی می‌باشد و اگر ساکن تهران نیستید، نگران نباشید؛ ارسال به تمام شهرها از جمله کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و سایر شهرها با روش انتخابی شما صورت خواهد گرفت.





می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 11
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 4
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 14
            بازدید ماه بازدید ماه : 453
            بازدید سال بازدید سال : 3246
            بازدید کلی بازدید کلی : 23719

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.16.47.74
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف